Waluty:
Polska

Dostawa towaru


Proszę przeczytać uważnie poniższe warunki przed złożeniem zamówienia. Nasz serwis zapewni usługi po sprzedaży, zgodnie z niniejszymi warunkami, gdy transakcja zostanie zatwierdzone.

Dostawa

Zamówienia wysyłane są zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych od zamówienia date.We wykorzystać International Express Service dla wszystkich międzynarodowych dostaw, nasz zespół obsługi zapewni numer przesyłki do śledzenia on-line bezpośrednio po towary są dispatched.Usually, wysyłamy element, USPS.EMS, która potrzebuje 5-7 dni robocze.

Śledzenie

Nasz serwis prześle klientowi śledzenia nie. wraz z miejscem, gdzie mogą śledzić swoje zamówienie po zamówienie zostało dispatched.We prosimy o poinformowanie nabywcy sprawdzić pocztę lub wysyłka status swojego zamówienia od czasu do czasu, i skontaktować się z lokalnym urzędzie pocztowym, gdy są one dostępne. Jeśli pakiet został zwrócony do nas z powodu braku jednego podpisującej za to, że nie zaakceptuje pełny zwrot pieniędzy na jej temat. Jeśli klient nadal chcesz wracającą porządku, to są one odpowiedzialne za reshipped ładunków, które uzależnione jest od wagi towaru.

Rezygnacja & Modyfikacje

Jeśli chcesz anulować zamówienie, pls napisz do nas immediately.The anulowanie zamówienia i modyfikowanie są akceptowane w ciągu 5 godzin TYLKO. Dotyczy 10% opłat. Wysłane zlecenia nie mogą być anulowane.

Powrót

1. Jeśli chcesz, aby powrócić do produktów, prosimy o kontakt w ciągu 7 dni po jej otrzymaniu i poinformowanie nas powód do powrotu. Jeżeli istnieją poważne problemy z jakością, proszę pokazać nam kilka zdjęć z wyraźną otrzymania i produkty, które mogą odzwierciedlać wad.

2. Produkty z poważnym problemem jakości można zwrócić i wymienić. Będziemy ponownie załadować towar po dostarczają nam tyle dowodów. Jednak pełna refundacja nie może być akceptowane.

3. W przypadku gdy produkty zostały uszkodzone przez czynniki ludzkie, nie mielibyśmy przyjąć zwrot.

4. Przed odesłaniem towaru, proszę zwrócić się do nas na adres zwrotny. Jeżeli paczka została utracona z powodu błędnego adresu, nie zastąpi zamówienia więcej. Jeśli zamówienie zostało zwrócone do nas z powodu błędnego adresu lub nikt znaków na to, że nie będzie oferować pełny zwrot pieniędzy. Co więcej, będziemy zorganizować rozładunku po otrzymaniu zwróconych rzeczy i trzeba płacić za dodatkową opłatą.

5. Nie będzie oferować pełny zwrot pieniędzy, jeśli nie chcesz podpisać działki na celu wyjątkiem możemy dojść do porozumienia. Gdy otrzymamy zyski, będziemy Cię zwrotu, ale z potrąceniem opłaty pocztowej.

wymienić

1. Towary mogą być wymieniane w okolicznościach niewykorzystane iw oryginalnym stanie z oryginalnego opakowania i etykiety.

2. Jeżeli wysyłamy zamówienie w niewłaściwym rozmiarze lub kolorze, stylu i chcesz go zmienić, skontaktuj się z nami w ciągu 15 dni od otrzymania produktu. Wymiana nie może być przyjęty po 15 dniach.

3. Przed odesłaniem towaru, proszę zwrócić się do nas na adres zwrotny. Jeżeli paczka zostały utracone ze względu na błędny adres to nie zastąpi zamówienia więcej.

4. Gorąco zalecamy wybranie identyfikowalne usługę pocztową lub kurierską, tak, że możemy śledzić paczkę w Internecie. Co więcej, śledzenie informacji będzie dowodem naszego na czas transportu zwrotnego.

5. Wszelkie dodatkowe koszty dla wymiany powinien być na nabywcę, a zwłaszcza koszty wysyłki.

6. Jeśli produkt z zamówieniem na stanie w sprawie opodatkowania energii, skontaktujemy się z Państwem w celu wymiany. Cena zamiany może być nieco wyższa niż cena oryginalnej kolejności, ale powinno być w granicach 6%.

Zwrot

1. Jeśli istnieje niewielka wada z towarami, ale nie wpływa na codzienne użytkowanie, oferujemy częściowego zwrotu jako rekompensatę.

2. Jeżeli można udowodnić, że istnieją poważne problemy jakościowe produktów, możemy zaoferować Państwu pełny zwrot w okolicznościach bez wymiany.

3. Jeśli nie otrzymują żadnego śledzenia informacji o pakiecie po 25 dni, zwrócimy Ci na pełną kwotę.

Ubezpieczenie

Ponad 99% z elementów zostanie dostarczony safely.You nie trzeba płacić dodatkowych pieniędzy za ubezpieczenie, firma przewozowa będzie odpowiedzialny za wszystkich przedmiotów, które podejmują. W przypadku, gdy przedmiot zgubić lub uszkodzony, będziemy odpowiedzialni za połowę strat.